Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Διψώ ...


" Δίψησον διὰ Tὸν Χριστόν, ἵνα σὲ μεθύσῃ ἐκ τῆς ἀγάπης Του. "

                                                                                                               (Άγιος Ἰσαὰκ ὁ Σῦρος)
 
 
 
 
Διψασμένος Οδοιπόρος στο ταξίδι της ζωής
Εσένα Κύριε διψά η ψυχή μου
για να ξεδιψάσει ...
 
 
" ✿⊱╮Διψά η ψυχή μου τον Κύριο και με δάκρυα τον ζητώ! "

" Πώς να μην σε ζητώ; Εσύ με ζήτησες πρώτος και μου έδωσες να γευθώ την γλυκύτητα του Αγίου Πνεύματος και η ψυχή μου σε αγάπησε έως τέλους.
Βλέπεις Κύριε την λύπη και τα δάκρυα μου… Αν δεν με προσείλκυες με την αγάπη σου, δεν θα σε ζητούσα όπως σε ζητώ. Αλλά το Πνεύμα Σου το 
Άγιο μου έδωσε το χάρισμα να σε γνωρίσω και χαίρεται η ψυχή μου, γιατί Εσύ είσαι ο Θεός μου και ο Κύριός μου και σε διψώ μέχρι δακρύων. "
 
                               (Από το βιβλίο: Ο Άγιος Σιλουανός Αθωνίτης, Κεφ. Δίψα Θεού Α)

Πηγή: Οδεύοντας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου