Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΠΟΙΗΜΑ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΙΩΑΚΕΙΜ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΥ

ΠΟΙΗΜΑ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΙΩΑΚΕΙΜ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΥ.



- Χαρά μου είναι ό Χριστός,
ή συντροφιά Του μου χαρίζει δύναμη και φως.
- Χαρά μου είναι ή Παναγιά,
χωράει όλον τον κόσμο ή αγκαλιά της ή πλατειά.
- Χαρά μου είναι ή προσευχή,
πού μ' ανεβάζει πάνω στα ουράνια εκεί.
- Χαρά μου είναι ή Γραφή,
το μάννα πού μού τρέφει την ψυχή.
- Χαρά μου είναι ή Εκκλησία,
όπου αξιώνομαι να παρακολουθώ την Θεία Λειτουργία.
- Χαρά μου είναι ή Νηστεία,
πού δαμάζει κάθε σαρκική επιθυμία.
- Χαρά μου είναι ή φιλανθρωπία, της αγάπης μου ή ακτινοβολία.
- Χαρά μου είναι ή Μετάνοια,
πού μου ελευθερώνει την καρδιά και την διάνοια.
- Χαρά μου είναι ή Θεία Κοινωνία, νοιώθω μέσα μου την θεία παρουσία.
- Χαρά μου είναι ή ταπείνωση,
έχω του αμαρτωλού εαυτού μου την επίγνωση,
- Χαρά μου είναι ό κάθε άνθρωπος,
αυτός ό αδελφός μου ό γνώριμος και ό άγνωστος.
- Χαρά μου είναι ή εργασία,
μου χαρίζει την πολύτιμη ψυχοσωματική ισορροπία.
- Χαρά μου είναι όλη ή ωραία πλάση,
μ' αγκαλιάζει, με θωπεύει, μ' οδηγεί στον Πλάστη.
- Χαρά μου είναι όλες οι δοκιμασίες, τις δέχομαι σαν θείες ευλογίες.
- Χαρά μου είναι ή αιώνια ζωή,
εκεί στρέφονται όλοι μου οι κόποι και οι στοχασμοί.
Χαίρομαι μαζί με τούς Αγίους Αποστόλους, πού «εχάρησαν ιδόντες τόν Κύριον» και είχαν «πεπληρωμένην» την χαρά.

Χαίρομαι μαζί με τις άγιες Μυροφόρες, πρώτες άκουσαν το μήνυμα της χαράς.

Χαίρομαι μαζί με τούς Αγγέλους και με όλους τούς Αγίους, πού απολαμβάνουν την χαρά του Παραδείσου.

Χαίρομαι μαζί με τον Απόστολο Παύλο, πού «έχαιρεν εν τοις παθήμασί του» και ευχαριστούσε το Θεό για τα δεσμά του και έγραφε στα πνευματικά παιδιά του, «χαίρετε εν Κυρίω και πάλιν ερώ χαίρετε».

Χαίρομαι μαζί με τον άγιο Σεραφείμ του Σάρωφ, πού είχε την καρδιά πλημμυρισμένη από την χαρά της Αναστάσεως και έλεγε στους άλλους «Χριστός Ανέστη, χαρά μου».

Χαίρομαι με όλους και με όλα, με το χθες, το σήμερα, το τώρα. Δε φοβούμαι το διωγμό και την δύσκολη την ώρα.

Ή χαρά μου ας είναι και χαρά σας.
ΒΙΒΛ ΑΡΧΙΜ ΙΩΑΚΕΙΜ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΘΕΡΜΗ. ΣΚΗΤΗ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ . ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου